Saturday, February 11, 2012

PERTANDINGAN KUIZ ONLINE MAULIDUR RASUL KPTM BANGI 2012M/1433H


BACA DULU BARU JAWAB!

Assalamualaikum kepada semua...
Untuk pengetahuan kawan-kawan, Kelab Insaniah dan Jabatan Pengajian Umum KPTM Bangi dengan kerjasama Majlis Perwakilan Pelajar KPTM Bangi akan menganjurkan Majlis Sambutan MaulidurRasul peringkat KPTM Bangi 1433 H/ 2012 M. Pelbagai aktiviti telah diadakan bagi memeriahkan sambutan ini. Antaranya pertandingan Futsal, Bola Jaring, Teka silang kata, kuiz bertulis, pertandingan sepanduk terbaik, dan kuiz online. Saat ini, anda berpeluang untuk menyertai pertandingan KUIZ ONLINE dengan menjawab semua soalan yang dikemukakan di bawah. Syarat-syarat pertandingan adalah:

1) Terbuka kepada semua warga KPTM Bangi SAHAJA. sama ada pensyarah, kakitangan bukan akademik dan pelajar termasuk yang menjalani latihan Industri

2) Selepas menjawab soalan, sila DAFTAR(register) dengan menggunakan username NOMBOR TELEFON anda supaya mudah kami menjejaki anda.

3) Anda cuma ada 15 saat untuk memilih jawapan yang dirasakan betul. Tiada masa untuk anda menyemak jawapan di dimana-mana sumber rujukan

4) Segala keputusan adalah muktamad. segala bantahan tidak akan dilayan.

5) Hadiah akan diberikan semasa Majlis penutupan yang akan diadakan di Dewan KPTM Bangi pada 14 Februari 2012.

6) Anda hanya dibenarkan untuk menjawab sebanyak SATU KALI sahaja kerana sistem akan mengenal pasti anda. Penyertaan sebanyak lebih daripada sekali akan dibatalkan terus dari pertandingan.

7) Anda juga boleh menjawab melalui facebook Insaniah Clu KPTM Bangi.

8) SETELAH SELESAI MENJAWAB, TOLONG NYATAKAN NAMA PENUH, E-MAIL DAN MARKAH YANG ANDA DAPAT DI RUANGAN KOMEN FACEBOOK INSANIAH!

Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan 0145517768 (fauze) atau 0136911930 (Asyraf).

ANDA BOLEH MULA!!! selamat berjaya

1 comments:

hambaMu said...

ayuh. sertai kuiz ini .. hadiah menarik menanti .. selain boleh menambah ilmu tentang lelaki yang kita cintai ini .. inshaAllah :)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktop